box

30 Ekim 2010

Bonito - Torik ( Palamut ) avı 2 kg 430 gr. – Mordoğan ( Video ve Resimler )

14 Ağustos 2010 günü , 2 gün öncesinden Mordoğanda balık tutmak için arkaşlar ile anlaşıp , Mordoğan 'ın güler yüzlü kaptanlarından olan Yaşar kaptan'ı aradık . Sağolsun , balığa çıkma isteğimizi geri çevirmeyerek bizi beklediğini söyledi.

Tolga Kaymaz , Kerem Duman ve ben , sabah biraz geç kalmamıza rağmen saat 8:30 sularında Yaşar Kaptan'ı evinden alarak Tekneye ulaştık ve yola koyulduk.

Hava güzeldi , fakat deniz oldukça çalkantılıydı. Avlağımıza vardan önce biraz sırtı denemesi yapmak istedim.

Strike Pro deep diver sahteyi denize saldım , kıyıdan 600-700 mt açıkta seyir halinde iken birden makina boşalmaya başladı , hemen tekneyi rolantiye alarak ufak ufak çekmeye başladım .

Gelen balık harika bir torik takribi 53 cm 2.43 kg güzel bir torik sahteye atlamıştı. Yaşar kaptanın yardımıyla toriği tekneye almayı başarmıştık.

İşte videosu ;

Daha sonra hatıra fotoğrafları çekmeye devam ettik ;

Yaşar Kaptan ;

Ben ;

Avlağa vardığımızda , bir kaç hanosta sonra iki üç parça mercan almaya başlamıştık , Hanosun olduğu yerde mercan olması gerekirdi. Denemelerimiz sonucu mercanları bulmayı başarmıştık fakat balığın vuruşlarının kesilmesi erken oldu.

yerimizi değiştirdik , dipte balık aramaya başlarken , birden Keremden balık geliyor sesiyle derin bir oh çektik,

gelen bir istavritti ve 20 cm den büyüktü , şans bu ya orta suda , durduğumuz yerin altında bir istavrit sürüsü geçmeye başlamıştı...
[DM]xefy2o[/DM]

arka arkaya istavritler gelmeye devam ediyordu , neşemiz yerine gelmişti , adama başı 15 er tane istavrit almayı başarmıştık , mercan olmasada istavritler bizleri mutlu etmişti.

biraz sonra istavritlerin yanına gopezlerde eklenmeye başladı , bir gopes bir istavrit devam ediyoruk ...

İşte Kerem arkadaşımızın gopezi ;

Yemlerimizi az almış olmamız sonucu saat 16:30 sularında avımızı sonlandırıp , kıyıya dönmeye karar verdik.

Yaşar kaptanında olmasıyla güzel ve keyifli bir av günü geçirmiştik.