box

26 Nisan 2011

Mordoğan'da bir Mercan avı günlüğü

Günlerden Perşembe , Telefonum çalışıyor Arayan Bülent Güner ( Löngöz ) .

Bülent : ‘ Cenk ‘im , Tuncer ‘i bir yoklasak mı ? ne zamandır çıkamadık balığa ? ‘

Cenk :‘ Tamda zamanını buldun Bülent abi

Bülent : ‘ Yine mi yan çiziyorsun , hafta içi yoksun , hafta sonu hanıma ait , bize ne kaldı ? ‘

Cenk : ‘ Yahu elden ne gelir ? ‘

Bülent : ‘ Ben anlamam

Cenk : ‘ Dur bir arayayım izin alayım

Cenk :‘ Tamamdır , Tuncer Abiyi ara haber bekliyorum , Hanıma bir rüşvet ayarladım hallettim izni

Bülent : ‘ Tuncer tamamdır kimler gelecek ? ‘

Cenk : ‘ Ergun abi gelir , Bahadır ‘ı bir ara istersen , benim arkadaşım var Kerem biliyorsun oda geliyor ‘

Bülent : ‘ Tamamdır ekip Pazar günü yola çıkıyor , Üçkuyularda Buluşur , Narlıdere ‘den yemleri alır gideriz. Ergun Manisa’dan gelirken alıcak Bahadır 'ı. ‘

Cenk :‘ Kerem ‘de araba var olmadı sen bizle gelirsin ‘

Bülent : ‘ tamamdır görüşürüz ‘


Kerem’e hastayım , adama 04:30 da gel beni al diyorum hep yarım saat erken geliyor , bu sefer 05:00 ‘te al dedim beni , 04:30 geleceğini bilerek , oda zaten öyle yaptı 04:30 da geldi

Bülent abiyi evinden aldık , Ergun ve Bahadır abide bize katıldı , doğru yemlerimizi almaya gittik , Yemcinin yanında bir market , yiyeceklerimizi alırken ufak bir hatıra fotoğrafı , Market sahibine dikkat



Gün aydınlanmak üzere , Şu Karaburun yolu üzerinde seyrederken , güneşin karşı dağdan çıkması kadar güzel bir manzara hatırlamıyorum , o virajlı yol ızdıraptan çıkıp tam bir doğa manzarası halini alıyor , içimiz kıpır kıpır yola devam ederken , Soluğu teknenin yanında alıp Tuncer abiyle hasret giderdikten sonra , yola koyuluyoruz.

Avlağımıza giderken ( yol 1 saat 15 dk falan sürüyor ) , ufak bir sırtı denemesi yapıyorum , fakat sonuç yok , o arada ver gazozlardan içelim , herkes gazozunun tadına bakmaya başlıyor

İşte avlağa giderken tekne heyetinden fotoğraflar ;





Avlağımıza vardığımızda deniz biraz çalkantılı , Fakat mamunla sülüneze gelen mercanlar içimizi kaynatmaya yetiyordu , ilk mercanlar Bülent ve Bahadır abiden gelmeye başlamıştı . . .













Günü , Kerem ve benim haricinde güzel mercanlarla tamamladı herkes, fakat bize ne gelen vardı ne giden

Tuncer Kaptan ile bir pazarlık ;

Cenk: ‘ Yahu neden bize gelmiyor bu balık ? ‘

Tuncer : ‘ Balık tutup ne yapacaksın Cenk boşver

Kerem : ‘ Eve ne götüreceğiz , yine mi balık almamız gerekecek ‘

Cenk : ‘ Tuncer abi , ben sana Mercan vereyim , zaten 2 tane var , tutuğun hanosları alırım

Tuncer : ‘ ne verecen herkes tutuğu hanosları versin sana yeter onlar

Cenk : ‘ olur atmayın martılara , martılar doydu , bizde balık yok

O gün yakşalık 40 yakın hanos almıştık , eve gittiğimde bir de güzel yedik bitti hanoslar




Hanosları alırken Bahadır Sarıca ‘dan bir nida yükseldik , ‘ Güzel birşey geliyor ‘ , Herkes olatalarını bırakıp Bahadır Abinin oltasına çevirdi gözlerini , birden ‘ bıraktı demesiyle herkes ‘ pehhh ‘ , sesiyle oltalarına geri döndü , gelen balığı görünce herkesi aldı mı ? bir telaş bir soru ?

Hadi Buyrun bakalım şimdi , zaten bununla ilgili bir konuda açmıştım

http://www.balikdostlari.com/forum/s...ad.php?t=17869

Dönüş yolculuğundan Fotoğraflar , yorgunluk uykuyla atılıyor tabi ;

Ben ve Kerem ;









Balıksız geçen , idare edilir bir günden arta kalan sohbet , Dostluk , kahkalardan başka bişey değildi. Yeteri kadar balık alıp evlerin yolunu tuttuk , e herzaman balık istediğimiz gibi olmayacaktı. Dostlarla geçirilen güzel bir güne daha çizik atmıştık . . .

Kalın Sağlıcakla

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...