box

08 Temmuz 2011

Kuşadası Balık avı günlüğü 07/11/2010 ( Video )

Gidecek yer bulamamıştık , tekne yada bot sahibi olamayınca , el mahkum ya bir tur teknesi yada tanıdık bir kaptan bulup denize açılarak balık tutma sevdasını yaşamak istiyor insan.

Her ne zorluk olursa olsun katlanıyor. hep şunu savunmuşumdur ;

Kendine ve bir kaç arkadaşına yetebilecek bir teknen yada botun olacak , saatlerce denizde kalmayacaksın , spesifik avının keyfine varacak , 2-3 saat içinde balığını alıp evinin yolunu tutacaksın .

Hal böyle olmayınca arkadaşlarınla yapılan balık avı sohbet muhabbet ve şamata ile geçiyor ...

Arkadaşım Kerem , gece bizde kalan kuzenim Barış ile beni saat 03:45 gibi evden aldı , İnrahim abi ve Ömer abi ile beraber Üçkuyularda buluşup yemlerimizi almak için yola koyulduk.

işleri bitirdikten sonra kuşadasına doğru yola çıktık fakat gidebilmek ne mümkün !

Muazzam bir sis havaalanı çevresiniden bir sardı kuşadasına kadar gitmemiz baya gecikti , yolda giderken menderes tarafında durup bir kahvaltı keyfi yaptıktan sonra 06:30 gibi Marinadaki tur teknenise ulaştık.

Teknenin arkadasında yerlerimi alıp takımları hazırladıktan sonra , Ömer abinin değimiyle ( dolmuş gibi ) teknenin dolmasına bekledik , Geç gelenlere biraz sinirlenmiştik.

Bu arada teknenin önünde bizimle ava çıkacak olan arkadaşlardan biri Su üstündeki kefalleri görünce , ekmek takıp işe koyulmuştu , 5 dk sonra bir ses geldi işte !...

Gelen yarım kiloya yakın bir kefaldi , arkadaş sabahtan kendine yetecek balığı tutmuştu

İbrahim abi ve Kuzenim Barış

Ömer Abi ve arkadaşım Kerem

Avlağa doğru yola çıkarken , sırtı takımlarını suya indirmiştik fakat hızımızın yüksek olmasında dolayı herhangi bir vuruş alamamıştık , avlağa giderken sohbet yerini kahkahalara bırakmıştı, günümüz keyifli başlamıştı ;

Saat 08:00 Gibi avlağa vardığımızda bir kaç Mercan vuruş haricinde herhangi bir şey yoktu. Ufak bir iki mercan almıştık hepimiz fakat avın keyfi yoktu , Sohbete devam kararı aldık

Tam o sırada Kerem 'in oltasında bir baskı ... Kerem' in birşey geliyor demesiyle cameraya sarıldım ;

Sabah gelen ufaklıktan sonra ava devam ettik fakat yine pek fazla bir balık yoktu gelen balıklara ise videolara almaya devam ettik

İşte Şamatanın en sağlamı İbrahim abinin elinden video görüntüleri ;

Hava kararmaya başladığımızda avımızı sonlardırarak dönüş yoluna koyulduk , dönüşte arıza yapan başkabir motor yatı çekmeyide ihmal etmedik. Güzel dostluğumuzu ve sohbetimizi en kısa zamanda tekrarlayacağız.