box

20 Şubat 2012

Levreğe ( Sea Bass ) niyet , Zarganaya kısmet ( belone belone )

Günlerden 27 Ekim 2011 Perşembe , işyerinde bilgisayar başındaki iken bir mail geldi , Cumhuriyet bayramı nedeniyle Cuma gününün yarım gün olacağı ve bu durumda yapılması gereken işler vardı , " yaparız o zaman" dediğim anda , birden fikrim geldi   

Cuma günü saat 13:00 ‘te işten çıksam eve gidip işlerimi bitirsem , ( Televizyon izleyebilmek için Teledünya kullanıyorum , yaklaşık 4 gündür sorun yaşamaktayım  , Servis gelecek ve durumu 4. günün sonunda en nihayetinde halledecek düşüncesi beni sinir ederken  , beklemeye başladım , Servis geldi , sorunun topraklamada olduğunu 4. günün sonunda anlayabildi  . 2 yıllık sözleşmemin henüz 4 ayı dolmuş durumdaydı. Yani , el mahkum yapılmasını beklemekten başka çare yoktu  . Arkadaşlar geldi yapamadan yine gittiler  , anlayacağınız iş yine bana kaldı , topraklama hattı çektirmem gerekiyormuş. Uğraş dur bakalım cenk dedim kendi kendime  , evin işleri biter mi ? BİTMEZ . . .  ) ardından giyinip evden çıksam , avlağa varmam saat 17:00 ‘yi bulacaktı . Peki evdeki hesap çarşıya uyar mı ?  oda olmadı elbette  

Avlağa vardığımda saat 18:00 ‘di ve hanımdan zar zor izin kopardığım için yinede şükrederek 1 saatlik at-çek avıma başlamak için su üstünü gözlemlemeye başladım . Takımlarımı hazırladıktan sonra yavaş adımlarla suyu üstünü gözlemleyerek ne var ne yok anlama gayreti içinde dolanıp duruyordum , etrafta pek fazla insan da yoktu.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...